Učiteljima i učenicima je dostupan besplatni pristup Office365 alatima.
Upute za preuzimanje
Prije godinu dana u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara pokrenut je nacionalni projekt poticanja čitanja među učenicima trećih razreda osnovnih škola, u koji su uključeni i njihovi roditelji.
Leonarda je učenica 3. razreda u čiju će obitelj prvo otići naprtnjača prepuna zanimljivih knjiga. Time je započeo projekt "Čitamo mi u obitelji svi" koji će trajati sve dok svi učenici 3. razreda ne budu, zajedno sa svojim obiteljima, "ugostili" putujuću naprtnjaču.
Podsjetimo, svakog petka jedan učenik u svoj dom nosi naprtnjaču s knjigama; riječ je o osam knjiga različite tematike, vrste i za različite dobne skupine, kako bi se u zajedničko čitanje mogla uključiti cijela obitelj. Osim knjiga, u njoj se nalazi i Knjiga dojmova u koju učenici pišu i crtežima prikazuju doživljaj zajedničkog uživanja u knjigama.
Ideja je da ukućani barem petnaest minuta dnevno posvete čitanju i prelistavanju knjiga, a samo čitanje se može odvijati u nekoliko modela: učenik čita mami i tati, mama i tata čitaju učeniku, svatko u obitelji čita svoju knjigu te se razgovara o pročitanom.
Ovim projektom motiviramo učenike za čitanje i skrećemo pozornost da se u knjižnici nalazi mnoštvo knjiga iz različitih područja a ne samo lektira. Od učenika i članova obitelji ne očekuje se da sve pročitaju, već da kroz zajedničko čitanje neposrednim primjerom pokažu djeci da je čitanje korisna i zanimljiva aktivnost uz koju uče, zabavljaju se, maštaju i druže se.
Prigodom čitanja u obiteljskom krugu želimo vam mnogo smijeha, topline, igre i blizine!
Prije godinu dana u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara pokrenut je nacionalni projekt poticanja čitanja među učenicima trećih razreda osnovnih škola, u koji su uključeni i njihovi roditelji.
Leonarda je učenica 3. razreda u čiju će obitelj prvo otići naprtnjača prepuna zanimljivih knjiga. Time je započeo projekt "Čitamo mi u obitelji svi" koji će trajati sve dok svi učenici 3. razreda ne budu, zajedno sa svojim obiteljima, "ugostili" putujuću naprtnjaču.
Podsjetimo, svakog petka jedan učenik u svoj dom nosi naprtnjaču s knjigama; riječ je o osam knjiga različite tematike, vrste i za različite dobne skupine, kako bi se u zajedničko čitanje mogla uključiti cijela obitelj. Osim knjiga, u njoj se nalazi i Knjiga dojmova u koju učenici pišu i crtežima prikazuju doživljaj zajedničkog uživanja u knjigama.
Ideja je da ukućani barem petnaest minuta dnevno posvete čitanju i prelistavanju knjiga, a samo čitanje se može odvijati u nekoliko modela: učenik čita mami i tati, mama i tata čitaju učeniku, svatko u obitelji čita svoju knjigu te se razgovara o pročitanom.
Ovim projektom motiviramo učenike za čitanje i skrećemo pozornost da se u knjižnici nalazi mnoštvo knjiga iz različitih područja a ne samo lektira. Od učenika i članova obitelji ne očekuje se da sve pročitaju, već da kroz zajedničko čitanje neposrednim primjerom pokažu djeci da je čitanje korisna i zanimljiva aktivnost uz koju uče, zabavljaju se, maštaju i druže se.
Prigodom čitanja u obiteljskom krugu želimo vam mnogo smijeha, topline, igre i blizine!
Prije godinu dana u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara pokrenut je nacionalni projekt poticanja čitanja među učenicima trećih razreda osnovnih škola, u koji su uključeni i njihovi roditelji.
Leonarda je učenica 3. razreda u čiju će obitelj prvo otići naprtnjača prepuna zanimljivih knjiga. Time je započeo projekt "Čitamo mi u obitelji svi" koji će trajati sve dok svi učenici 3. razreda ne budu, zajedno sa svojim obiteljima, "ugostili" putujuću naprtnjaču.
Podsjetimo, svakog petka jedan učenik u svoj dom nosi naprtnjaču s knjigama; riječ je o osam knjiga različite tematike, vrste i za različite dobne skupine, kako bi se u zajedničko čitanje mogla uključiti cijela obitelj. Osim knjiga, u njoj se nalazi i Knjiga dojmova u koju učenici pišu i crtežima prikazuju doživljaj zajedničkog uživanja u knjigama.
Ideja je da ukućani barem petnaest minuta dnevno posvete čitanju i prelistavanju knjiga, a samo čitanje se može odvijati u nekoliko modela: učenik čita mami i tati, mama i tata čitaju učeniku, svatko u obitelji čita svoju knjigu te se razgovara o pročitanom.
Ovim projektom motiviramo učenike za čitanje i skrećemo pozornost da se u knjižnici nalazi mnoštvo knjiga iz različitih područja a ne samo lektira. Od učenika i članova obitelji ne očekuje se da sve pročitaju, već da kroz zajedničko čitanje neposrednim primjerom pokažu djeci da je čitanje korisna i zanimljiva aktivnost uz koju uče, zabavljaju se, maštaju i druže se.
Prigodom čitanja u obiteljskom krugu želimo vam mnogo smijeha, topline, igre i blizine!